<$BlogRSDURL$>
: : : nostress ~ sidelinks : : :
welcome, to the lab of the zeroheroes ! here, in 0 time & 0 style, we'll try to serve you some interesting ressources, statements, manifests, study's, archives and other stuff that might help you to get . . . totally lost!

image (c) Bert Lezy
0

Sunday, March 21, 2004


ik zie je graag. 






Het "ik zie je graag" project is een reactie op het cynisme, het botte reclamegeweld en de haat in het algemeen.
"ik zie je graag" - activisten doen maar één ding: reclame maken voor een gevoel.
Ze plakken de wereld vol met een simpele boodschap: ik zie je graag!
What goes around, comes around, dus de liefde terug zal komen.

Ze willen de mensen - al was het maar voor één dag - enkel die boodschap laten zien. Geen irreëel mooie vrouwen meer, auto's die we toch niet kunnen betalen, fuiven waar we eigenlijk toch niet naar toe willen.



Just plain simple:

ik zie je graag.

ook in het arabisch.

ook in het hebreeuws.

Want "ik zie je graag" - activisten zien deze wereld niet zo zitten. Willen vechten voor iets waar ze wél in geloven. En dromen van een andere aanpak. Stout, speels, fantasierijk, à la Amélie Poulain.

Word een "ik zie je graag"-activist! Because the world needs all your love...






Comments:

Post a Comment







take me
::: to the top :::
::: to the lab-archives :::
::: to the :::nostress::: homepage :::
::: to the :::nostress::: archives :::
::: to the pics :::

www.flickr.com
photos in Situationism More photos in Situationism

Acronym Finder

Acronym or abbreviation to find:



0 linking 0
Blogroll Me!

Powered by Blogger